System prowądzacy analizę reklam multimedialnych

Projekt z roku 2005

System prowadzący analizę reklam multimedialnych

Urządzenie przeznaczone jest do prowadzenia statystycznego odczucia odbioru reklamy telewizyjnej przez odbiorcę. Badanie polega na tym, iż pewna ilość ludzi ogląda na dużym ekranie materiał filmowy i za pomocą urządzenia trzymanego w ręku, wskazuje czy dany fragment materiału wideo wyzwala u nich negatywne, obojętne czy pozytywne emocje, przy czym każdy z zakresów negatywnych i pozytywnych został podzielony na dziesięć części. Informacje z każdego z urządzeń spływają do komputera, który dokonuje analizy bieżącej i w postaci wykresu wyświetla na materiale filmowym.

Urządzenie to oczywiście jest zasilane bateryjnie aby uniknąć dużej ilości przewodów podczas takiego badania, a informacja o stanie poszczególnych urządzeń wędruje drogą radiową do komputera. Jednym z największych wyzwań była ilość informacji, jaka musi zostać przekazana do komputera z urządzeń, ponieważ analiza prowadzona jest w czasie rzeczywistym. Duża ilość informacji wymagana jest dla zachowania płynności wykresów i możliwości szybkiej zmiany decyzji przez użytkowników. Do tego urządzenie musiało być możliwie tanie w produkcji więc tory radiowe zastosowane w rozwiązaniu były wykorzystane do granic możliwości z uwzględnieniem specjalnie do tego celu zaprojektowanego przeze mnie protokołu transmisji.

 
 
© 2010